Показати всі категорії
Чи може аромат передати суть сьогоднішнього часу, в якому ми з вами живемо? Що найхарактерніше для нового тисячоліття? Безумовно, перше, що спадає на думку, - стрімкість і непередбачуваність. Ще зовсім недавно людство зачаровано дивилося на перші мікрокалькулятори, не уявляючи, що незабаром майже у кожної людини будуть персональний комп'ютер і мобільний телефон. Нове тисячоліття встановило нові правила. Ми більше не дивимося у вікно, ми вдивляємося в глибину яскравих екранів. Ніхто не знає, що буде завтра.
Як стверджують парфумери Kenzo, вони прагнули закарбувати швидкоплинність миттєвості, відчуття часу, що вислизає з рук, в енергійному і бадьорливому ароматі L`Eau Kenzo pour Homme. Навіть дизайн флакона змінився під впливом часу. Плавний овал із темною кришечкою тепер став схожим на прозорий шматочок льоду.
| Характеристики | ||
| Клас парфумерії | елітна | |
| Країна виробник | Франція | |
| Країна реєстрації бренду | Франція | |
| Ноти бази | Білий мускус, Ветівер, Пачулі | |
| Ноти серця | Жасмин, Кедр, Сосна | |
| Об'єм | тестер 100 мл | |
| Початкові ноти | Озонові ноти, Юзу | |
| Рік прем'єри аромату | 1999 | |
| Сімейство аромату | цитрусові | |
| Стать | для чоловіків | |
| Формат | тестер | |



